Produk santai bakery di BUTIK VENDOR

Wednesday 17 February 2016


Saya nak share antara butik vendor yang saya letakkan produk terpilih saya.Di butik ni saya cuma boleh letak 1-2 jenis produk sahaja.Ada sewa yang perlu dibayar.Makanya saya cuma pilih produk yang mendapat tempat dihati customer sahaja untuk diletak di butik ini.

Bagi warga Alor Star yang berminat untuk membeli POVLOVA boleh datang ke rynarich vendor boutique ni.Ia terletak berdekatan dengan traffic light simpang empat masjid aman.Kedai ni terletak di tingkat satu atas kedai motor.Dekat tanggga tu ada kedai makanan pantai timur.Kalau tak jumpa boleh hubungi saya k 0195566558.








Bagi yang nak cuba kek batik pula boleh datang ke FORTUNA BOUTIQUE ni.Terletak bersebelahan Maybank bertentangan dengan Avon.Dekat dengan  bulatan dekat WISMA tu.Ni pun sama kalau tak jumpa boleh hubungi saya k 0195566558







Vendor Boutique ke tiga pula iaitu Ralicious Rack yang terletak di Jitra.Warga Jitra boleh datang beli coklat moist cake disini yer.Harga cuma RM4/sebekas.

Butik Ralicious Rack kat area jenan/jalan tok jalai. Bangunan baru depan mini stadium Sek Men Tunku Anum Tunku Abdul Rahman (TATAR), bersebelahan kem tentera jenan.

Butik sederet dengan showroom Nissan & Volkswagen. Atas Classy Wood.


Alamat penuh: No 10A, Tingkat 1, Plaza Seri Tunku, Jitra.
Waktu operasi: 11 pg - 8 mlm
Cuti setiap ISNIN
04-7140166 | 012-4857548






0 comments:

Post a Comment