Tempahan..

Friday 30 March 2012
Salam  semua..
Ini adalah antara tempahan yang saya ambil baru baru ini..


Yang ni adalah tempahan dari puan (errr..ampun lupa dah nama customer ni..).Dia nak celebrate bufday maknya di menara pukul 8 malam..so sblm pukul 7 selamat la kek ni sampai di kaunter menara Alor Star tu..Thanks akak.



Ok yang ni pulak tempahan dari Puan Sandri..Die sendiri yang buat tempahan ni untuk majlis perkahwinan anak lelakinya.Sebelum buat tempahan ni die order dulu carrot cake untuk makan makan kat rumah katanya..hehe sekali rasa terus order untuk tempahan wedding cake ni.die cakap carrot cake tu sedap sangat..Senang berurusan dengan Puan Sandri ni..Dia mintak buatkan cake marble untuk wedding cake ni.Alhamdulillah selepas selesai majlis anak puan sandri cakap "sedap... boleh tempah lagi lain kali"..hehe ini die cakap sendiri ye bukan saya reka..Tq Puan Sandri.

Coklat supermoist cake
Yang ni pulak tempahan dari Kak Liza..Last minute order..kebetulan time kak liza cal ni hp saya problem sikit..so berhubung melalui fb sahaja.Apa apa pun thanks kak liza kerana sudi membuat tempahan..

So ini sahaja tempahan yang saya sempat snap gambar.Untuk tempahan carrot memang tak sempat nak snap memandangkan buat last minute..Masuk kali ni dah 3 kali buat carrot cake last minute ni.hehe so kelam kabut sikit sampai tak sempat nak ambil pic..Tak per next time ada lagi...

1 comments:

Anonymous at: 23 Mar 2013, 04:09:00 said...

Salam..kalo sy nk tempah utk majlis tunang ada contoh kek dia tak?. Dlm brp harga?

Post a Comment