KELAS PERTAMA di SANTAI BAKERY

Friday 7 December 2012

Salam semua
Ok hari ni saya menapak selangkah lagi kehadapan dengan mengadakan  kelas bagi yang berminat untuk belajar sendiri bagaimana untuk membuat crepe...Alhamdulillah cubaan pertama saya berjaya dan segalanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancang.Cuak jugak masa mula-mula nak buat kelas ni maklum lah tak biasa..Tapi alhamdulillah dengan sokongan suami dan dengan sedikit pengalaman yang ada  semuanya dipermudahkan.Kelas bermula pukul 9pagi dan habis pukul 1.00ptg.Lepas ni customer saya dah boleh order dengan student saya ni pulak..kadang2 tak menang tangan saya nk siapkan dc setiap hari.
Insyaallah jika masih ada yang berminat untuk menghadiri kelas, sila maklumkan pada saya ok.
Terima kasih pada semua student yang terlibat.
 

tasha...cubaan untuk membuat crepe

Kak yati pulak mencuba nasib...


Ini 1st time ina makan durian crepe...

dari kiri ina,kak raihan,tasha dan kak yati
Terima kasih semua...

0 comments:

Post a Comment