KEK HARGA PROMOSI sah sehingga 15 Jan 2012.

Sunday 4 December 2011
Salam semua...hehe cantik punyer promosi..Kali ni memag betol betol nak bagi korang semua rasa dulu kenikmatan+kesedapan kek ni.Terutamanya buat warga sekitar Alor Setar Kedah dan yang seangkatan dengannya..Oleh itu..kepada sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan silalah ikuti langkah mudah ini..
cara:

  • pilih kek mana yang berkenan
  • emailkan kepada saya di bake2u@gmail.com
  • bagitahu detail berkaitan kek mana yang dipilih serta tarikh untuk mengambil tempahan.
  • tunggu saya bagi quotation harga..dan mungkin diskaun..ekeke
  • bank in full payment di cimb NOORAZLYN BT MD RADZI 08140062282520 atau maybank 158097716440
Notes:
Pelanggan hendaklah mengambil tempahan sendiri di kediaman saya di alamat no 237 lorong 6 Desa Seraya.Belakang Alor Star Mall.Hubungi saya untuk keterangan lanjut 0195566558.

Semua kek dijual pada size standard seperti di bawah...Saya tidak membuat kek berdasarkan berat atau pun separuh adunan.HARAP MAKLUM.

Choccolate Masscarpone
Harga Promosi : RM60
Harga Asal: RM70

Royal Caramel
Harga Promosi : RM60
Harga Asal:RM70

Pavlova
Harga Promosi :RM60
Harga Asal :RM70

Chocolate Indulgence
Harga Promosi: RM60
Harga Asal :RM70

Carrot Walnut with Cream Cheese

Harga Promosi :RM60
Harga Asal :RM70

ITALIAN RAINBOW CAKE
Harga Promosi :RM60
Harga Asal :RM70


OPERA
Harga Promosi :RM60
Harga Asal :RM70










0 comments:

Post a Comment